2010-07-29

Petersham Nurseries

My friend took me to Petersham Nurseries yesterday.
It was a great weather and I enjoyed the place and the area. I'd never been to Richmond where I thought was still a part of London. It is a lovlely town and I enjoyed the walk along the river. I didn't feel like being in this country somehow.
I had Almond & Fig cake there. It was lovely, not too sweet. It was a great refresh and discovery.

昨日はたずかさんにPetersham Nurseriesというところへ連れて行って頂きました。
植物を育て売っていて、カフェ、レストランがついているようなところです。ちょっとした家具、ガラス製品なども売っていましたが、よいお値段がついておりました。
リッチモンドはロンドンの一部だと思っていたのですが、Surrey州にある町のようで、中心部にはいろいろなお店も揃っていました。私たちは川沿いの道と、田舎道を通ってその場所まで行ったのですが、とても良い天気で気持ちの良いウォーキングになりました。

No comments:

Post a Comment