2011-04-15

the fund-raising continues...

Today I went to Labour and Wait for the second top-up of the houses to raise donations for the victims of the disasters in Japan.
They have made a beautiful display in front of the till and I especially love the hand-made donation jar. I am very happy to work with such lovely people. The fund-raising has been successful and we decided to carry on this project. Please go to the shop if you haven't and help us raise donations!!

今日はLabour and Waitに募金集め用の箸置きのトップアップに行ってきました。最初は2週間の予定だった募金活動ですが、まだまだ寄付してくださる方がたくさんいらっしゃるということで、しばらく続ける事になりました。作る私の方もかなり手際良くなり、限られた形の中でのバリエーションも増えてきました。
私のレベルの低い陶芸技術ではありますが、それなりに活かされてホントに良かったと思います。

No comments:

Post a Comment